Całowanie

justynar1985

21 sierpnia 2010

Całowanie

Jak się całować z języczkiem...?

Tagi:
pocałunek,

onafeniks

24 sierpnia 2010
o godzinie 17:44
Oceń odpowiedź na plus
27
Oceń odpowiedź na minus

Hm... No z języczkiem :)

Różne są formy :) Ale przede wszystkim trzeba wczuć się w partnera i dostosować sposób do niego :)

888frikta

25 sierpnia 2010
o godzinie 09:37
Oceń odpowiedź na plus
44
Oceń odpowiedź na minus

kazdy lubi inaczej ja lubie namietnie ale nie wpychając cały język do gardła, a czasem smyrać tylko koniuszekjezyka partnera by go pokusić.. oj zalezy od nastroju i upodobań

ana666

25 sierpnia 2010
o godzinie 13:37
Oceń odpowiedź na plus
44
Oceń odpowiedź na minus

Każdy lubi inaczej, wszystko zależy od nastroju, raz kubię namietne pocałunki, kiedy mój kochany delikatnie masuje ijęzyk i podniebienie, czasem kiedy delikatnie łechcze mi migdałki...jest wiele sposobów po prostu trzeba jak najwięcej się całować żeby wybrać odpowiednią technikę:-)

kajunia3009

25 sierpnia 2010
o godzinie 15:59
Oceń odpowiedź na plus
41
Oceń odpowiedź na minus

Wszystkiego możesz się nauczyć, teoria nie jest równa praktyce Polega to na balansowaniu językiem w ustach partnera przy udziale warg nic trudnego ale bardzo przyjemne. Polecam.

groszek007

25 sierpnia 2010
o godzinie 19:04
Oceń odpowiedź na plus
65
Oceń odpowiedź na minus

Praktyka, praktyka, praktyka ;-) Sprónbuj najpierw delikatnie, nic nachalnego i zbyt głębokiego ;-)

karola3daw

27 sierpnia 2010
o godzinie 09:06
Oceń odpowiedź na plus
12
Oceń odpowiedź na minus

Mysle ze jak sprobujesz to bedziesz wiedziala jak to sie robi:)

Nikt z nas nie uczył sie tego z ksiazki, a umiemy to robic i co najwazniejsze z mega przyjemnoscia:)

Powodzenia:)

nati2009

31 sierpnia 2010
o godzinie 20:27
Oceń odpowiedź na plus
34
Oceń odpowiedź na minus

Puść napięcie i pozwól się nieść!!!!!!!!!!!!

dziubeczek

01 września 2010
o godzinie 09:53
Oceń odpowiedź na plus
2
Oceń odpowiedź na minus

Musisz to poczuć całym ciałem, i przede wszystkim nic na siłę bo wtedy nic z tego nie wyjdzie

gorlitz

06 września 2010
o godzinie 15:11
Oceń odpowiedź na plus
-1
Oceń odpowiedź na minus

tak jak normalny pocalunek tylko jezyk na przod. i bawicie sie nawzajem swoimi jezyczkami:)

aga07

07 września 2010
o godzinie 18:15
Oceń odpowiedź na plus
14
Oceń odpowiedź na minus

Nie ma reguły, każda para dostosowuje się sama i wybiera swój sposób ;)

bartas2122

15 września 2010
o godzinie 23:26
Oceń odpowiedź na plus
-3
Oceń odpowiedź na minus

wczuć się w partnera no i oczywiscie bardzo namietnie.....

Neo

25 listopada 2010
o godzinie 13:13
Oceń odpowiedź na plus
-7
Oceń odpowiedź na minus

oczywiście że z języczkiem :)
a to już zależy od partnera/partnerki

zwariowana85

07 lutego 2011
o godzinie 23:01
Oceń odpowiedź na plus
-21
Oceń odpowiedź na minus

nie ma okreslonego planu na pocaunek z jezyczkiem wydaje mi sie ze wystarczy zamknac oczy i odplynac w namietnosci;)

bOnitA01

18 lutego 2011
o godzinie 19:09
Oceń odpowiedź na plus
-27
Oceń odpowiedź na minus

hehe dość trudne pytanie ale trzeba będzie się do ślinienia przyzwyczaić :p na początku nie bedzie Ci z tym dobrze (mi nei bylo) ale potem sprawi Ci to nieskazitelną przyjemność :D

natalia984

16 marca 2011
o godzinie 00:24
Oceń odpowiedź na plus
1
Oceń odpowiedź na minus

lubię z języczkiem,pieszczoty językiem po ustach

Popularna

27 czerwca 2011
o godzinie 14:39
Oceń odpowiedź na plus
-24
Oceń odpowiedź na minus

nie wpychac go do gardla bo to obrzydliwe

Pikusia2

28 grudnia 2011
o godzinie 22:31
Oceń odpowiedź na plus
-3
Oceń odpowiedź na minus

hmm moim zdaniem całowanie sie z języczkiem jest bardzo przyjemnie :)! Na początku też sie bałam nie wiedziałam co i jak i myślałam że zle robie :0
Ale z biegiem czasu stwierdziłam że to jest przyjemnie i nie chodzi oto żeby wpychac język do gardła tylko delikatnie na spokojnie .. Nie koniecznie ty musisz zacząc .. zaczniecie od normalnych bzuiaków a potem zaczną sie kroki w przód .. Powodzenia i przyjemności :)!

bos

17 września 2012
o godzinie 00:40
Oceń odpowiedź na plus
-25
Oceń odpowiedź na minus

pierniczycie, te zmialem z tym problem uwielbiam rady "sprobujesz to sie dowiesz" po pierwsze jest ksiązka nazywa sie Sztuka całowania autor Cane, po drugie dajcie konkretne rady chyab wiecie jak to robicie

wsadzasz jezyk do ust drugiej osoby jezdzisz jezykiem po wewnetrznych stronach warg i drugim jezyku, sssiesz wargi, rpzygryzasz, wodzisz jezykiem po zewnetrznej czesci warg, tyle ja wiem

sexiLaska

21 października 2012
o godzinie 12:07
Oceń odpowiedź na plus
5
Oceń odpowiedź na minus

ja bardzo lubię się całować a jak już to robię to zawsze wchodzę w bliższe stosunki ktoś chce spróbować??? polecam się xD

szafirek

16 stycznia 2013
o godzinie 11:06
Oceń odpowiedź na plus
0
Oceń odpowiedź na minus

Ja nie lubię sie całować. :p Taka sytuacja mnie peszy.. Tym bardziej, ze mój partner niezwykle sie w to wczuwa. :p Jemu wychodzi to wspaniale, niestety ja mam z tym problemy.. :) Całuję sie z nim tylko dlatego, ze on to lubi. :p Wie, ze za tym nie przepadam.. Dlatego próbuje nowych technik, bo ma nadzieje, ze w końcu przekonam sie do tego. :)

Agaa

03 lutego 2013
o godzinie 22:27
Oceń odpowiedź na plus
8
Oceń odpowiedź na minus

Mój pierwszy pocałunek nie był planowany, nawet o tym nie myślałam i bałam się że wyjdzie coś nie tak bo chłopak był bardziej doświadczony. Po prostu przysunoł się do mnie, delikatnie mnie przyciągną popatrzył się w oczy a po chwili się całowaliśmy, spontan. można przy tym się namiętnie obejmować, przyciągać głowę partnera/ partnerki. Fajne uczucie jest jak partner całuje po szyji :)
Całowanie to nic rudnego, przepychanki językiem , gra wargami. fajna sprawa ;D
Powodzenia ;)

Odpowiedz